Door kennis en ervaringen met elkaar te delen kunnen we echt iets bereiken voor kinderen en (jong)volwassenen met TOS!

Navigation
  • TOStips
    • Grap van de Dag
    • Ervaringsdeskundigen
    • Handreikingen
    • Artikelen/Links
    • Boeken/Literatuur
  • MEERTALIGHEID
    • Meertalige Opvoeding
    • Acceptatie Meetaligheid
    • Cultuur en Meertaligheid
    • Nieuwkomers
  • SIGNALERING
    • Hoeveel kinderen hebben TOS?
    • Consultatiebureau
  • BEHANDELING
    • Vroegbehandeling
    • Meertalige Logopedie
  • ONDERWIJS
    • Reguliere Basisschool
    • Tweetalige Basisschool
    • Ontwikkelingsperspectief
    • CITO en TOS
  • ONDERSTEUNING
    • Ondersteuningsarrangement
    • Slechte Adviezen
    • Hulpmiddelen Onderwijs
  • TOStips
    • Grap van de Dag
    • Ervaringsdeskundigen
    • Handreikingen
    • Artikelen/Links
    • Boeken/Literatuur
  • MEERTALIGHEID
    • Meertalige Opvoeding
    • Acceptatie Meetaligheid
    • Cultuur en Meertaligheid
    • Nieuwkomers
  • SIGNALERING
    • Hoeveel kinderen hebben TOS?
    • Consultatiebureau
  • BEHANDELING
    • Vroegbehandeling
    • Meertalige Logopedie
  • ONDERWIJS
    • Reguliere Basisschool
    • Tweetalige Basisschool
    • Ontwikkelingsperspectief
    • CITO en TOS
  • ONDERSTEUNING
    • Ondersteuningsarrangement
    • Slechte Adviezen
    • Hulpmiddelen Onderwijs

Glossary

  • Afgelegen
  • CITO
  • Consultatiebureau
  • creëren
  • Diagnostiseren
  • Dyslexie
  • eentalige
  • expertisecentrum
  • het oerwoud
  • lanceren
  • meertalig
  • meertalig kind
  • Meertalige kind
  • Meertaligheid
  • nieuwkomers
  • Ondersteuning
  • Ondersteuningsarrangement
  • ontwikkeling
  • ontwikkelingsperspectiefplan
  • Ouderlijk gezag
  • Prevalentie
  • reguliere
  • taalontwikkelingsstoornis
  • terugkeren
  • TOS
  • vermoeden

©2023

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte blijven, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Toggle the Widgetbar

Wij gebruiken cookies op deze website om je gebruikerservaring te verbeteren. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten